დღე VII
1.გამეორება.
2.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება.
3.პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
1.გამეორება.ჯერ, როგორც ყოველთვის, დღესაც გადავიმეორეთ წინა ნასწავლი მასალა. 2.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება. გავიხსენეთ გარდნერის თეორია,რომ არსებობენ სხვადასხვა უნარებისა და საჭიროების მქონე ბავშვები,ამიტომ აუცილებელია ჩვენი პროექტი მოვარგოთ ყველა ბავშვს.დაბალი აკადემიური მოსწრების მქონე ბავშვები დავასაქმოთ შედარებით მარტივი დავალებებით.ბავშვი,რომელსაც ხატვა ეხერხება შეურჩიოთ ისეთი დავალლებები,რომელის ხატვას უკავშირდება.მაგ:დახატოს კედლის გაზეთი,შეარჩიოს ბროშურის დიზაინი და ასე შემდეგ.
3.პროექტის გეგმაზე მუშაობა. გადავედით მესამე საკითხზე-პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
შევავსეთ პროექტის გეგმა,კერძოდ:საბაზისო უნარ-ჩვევები და გამოყენებული ლიტერატურა.
პროექტის გეგმის დაწერა დაგვეხმარება პროექტის უკეთ დაგეგმაში,
No comments:
Post a Comment